söndag 29 april 2012

Försöker sova men...

... uppenbarligen har jag avlat fram en ny typ av varelse som bestämt sig för att sömn är för de svaga. Den stora somnade seeent men sover nu som en stock och lagom till en dödsslut mamma precis lägger ner sin gravida 80-åringskropp bestämmer sig den minsta för att söndagar är som vilken annan discodag som helst och börjar öva på sin breakdance där inne.

Alltså jag är inte den som är den, visst gillar jag disco lika mycket som vem som helst, men kom igen! 23.10 på en söndag? Det betyder bara en sak och den enda jag tycker man får dansa med då är John Blund!

Så lägg av nu minstingen. Nu leker vi den där leken där du sover när jag sover, ok?

Ok!


Minstingen hör sin mammas reprimander och kommer från och med nu vara mycket följsam i sin barn- och ungdom!

Bra så.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar