söndag 15 april 2012

En stund bara för mig...

Penni lades för vila 10.30 då hon var i riskzon för att gnugga bort den fina blå färgen på ögonen. Klockan 10.32 sov hon.

Nu passar jag på att göra vad undrar ni då genast? Det här...



En kaffe i solen. Njuter jag? En smula! Vilka sällskapar jag med? Dessa...


Me, myself and Irene.

Igår firades min ängel med det vackra leendet. Eftersom hon är lika gammal som jag fyllde även hon 22, precis som tidigare år. Det var så roligt och avspänt att jag hade kunnat stanna hela natten tror jag. Roliga tjejer är bland det bästa jag vet! Tack Linda för en jätterolig kväll! Och grattis på 22-årsdagen (igen)!

Om en stund ska jag baka Silviakaka i långpanna. Sen ska jag leka med min älskade josefin och min älskade dotter hela eftermiddagen. En dag helt i min smak.

Lovely...

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar