söndag 1 april 2012

Ett inlägg utan titel...

... är ett inlägg utan värde. Så här följer ett sådant.

Ballerinakakor med mintsmak måste vara något av det bästa som någonsin uppfunnits! Jag skulle vilja träffa skaparen, stoppa denne i en bur och peta på honom/henne med en pinne! För inte skulle jag mata med kakorna i alla fall för de skulle jag äta upp själv i en rasande fart.

Min enda önskan nu är att jag skulle kunna äta upp hela kakpaketet själv nu ikväll utan att få dåligt samvete eller gräma mig över det alls. Bara njuta av den himmelska smaken.

I övrigt har jag och Penni påsklov så denna vecka leker vi gärna med folk! Hon måste bara bli frisk först...

Nu vänta ut tillåten tid att gå och lägga sig. Imorgon lyssna på hjärtljud hos barnmorskan.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar