tisdag 21 februari 2012

Sjukling... igen!

Nu är Lillfis dunderförkyld och hostar som bara den! Ingen feber men snor precis överallt och hela tiden. Små näsborrar har hon efter sin mor men det hjälper henne inte, lika mycket snor kommer där igenom ändå.

Min fundering är då denna... kan det verkligen vara så fel att få göra precis detta emellan varven när det är en av få saker som faktiskt gör att hon är lugn, glad och inte gråter... Det där med ingen tv innan 3 förstår jag inte, förklara gärna om det finns en vettig anledning för just idag kan jag säga att teletubbies är bägges vår räddning!


Penni och mamma-mys i soffan framför Jaja!!


Jag passar på att gosa in mig i detta hår och sniffa i mig min dos nu medan hon tillåter.

/iPhonemelie

2 kommentarer:

  1. Ingen tv före kl 3? Här är det typ tv fram till kl 3 och sen tar vi av oss pyjamasen... ;)Hehe, nej inte riktigt så illa kanske. Men Lukas börjar varje ledig morgon med tv-tittande så att den trötta mamman får sova en extra timme eller två. Inte skäms jag heller :)

    SvaraRadera
  2. Skönt Ida att höra att jag inte är ensam om tv:n! Tycker den är ljuvlig ibland måste jag säga! :)
    /e

    SvaraRadera