torsdag 2 februari 2012

Det mysigaste på väldigt länge...

Här i lilla huset härjar en magsjuka än. Inge vidare kul alls men jag har hopp om bättring idag. Precis som alla dagar innan i och för sig, men idag är dagen då det händer. Jag känner det på mig!

Nyss kom Penni upp i mitt knä och satte sig som vi gör när vi kör prästens lilla kråka. Efter ett par gånger tröttnade hon och la sig med huvudet inborrat i min famn. Jag andades så försiktigt jag kunde för att hon inte skulle resa sig igen. Jag kliade henne på ryggen och hon bara låg så och gjorde goslätet. Ja gott folk, jag svimmade nästan så mysigt var det.

Efter en stund reste hon upp sig igen och tittade på mig och log med hela ansiktet. Den här stunden är från och med nu definitionen av lycka!

Nyss var vi i köket och förberedde frukost. Penni försvann och jag letade. Här hittade jag henne, vet inte hur hälsosamt det är att sitta sådär nära men det såg lite roligt ut.


Nu ska jag ta med den här tv-donnan och äta lite frukost.

Have a nice one!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar