onsdag 8 februari 2012

Planeringsdag...

... idag på jobbet. I tanken är det fantastiskt skönt med planeringsdagar för att få tid att komma ikapp med sånt man har svårt att hinna med. Dock slutar dessa dagar på precis samma sätt alltid, nämligen med besvikelse och stress över hur lite man hann!

Idag bestämde jag mig för att skippa den känslan helt enkelt och spenderade sista timman med att testa lite bilduppgifter jag tänker göra med eleverna. Det var mycket bra för det hjälpte humöret lite. Humöret har väl idag varit... lite mindre glatt kanske kan man säga. Har känt mig arg och sur och tvär mest hela dagen och det har inte riktigt släppt än. Dock blev det avsevärt bättre av glassen Sambo precis serverade mig.

Vissa dagar är bara trök och idag får nog räknas till en sådan. Men nu ligger jag i soffan under en go filt och tänker varken tänka, prata eller göra något mer ikväll. Så vaknar jag på bättre humör imorgon hoppas vi.

Over and Out!


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar