lördag 18 februari 2012

Konstig hang up...

Jag har just nu blivit besatt av en mycket underlig aktivitet. Jag tr kort på mig själv när jag är som tröttast, fulast och i de mest osmickrande poser och sen tvingar jag mig att titta hur jag ser ut. Sen garvar jag lite åt hur illa ställt det verkligen är!

Missförstå mig rätt, det här är inte ett "det är så synd om mig för jag är ful" inlägg, när jag väl sminkar till mig och piggnar på mig så är leken inte alls lika kul. Men av någon anledning finner jag ett nöje i att se mig själv på bild i mitt allra fulaste. Är jag knäpp? Borde jag söka hjälp eller känner någon igen det här?

Tyvärr kan jag inte bjuda er på den fulaste bilden idag, det bara går inte helt enkelt. Jag kan bra säga att den är ful. Och underhållande.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar