torsdag 16 februari 2012

Min morgon.

Ok jag tänker klaga lite nu så vill du inte läsa massa negativt trök så hoppa över det här inlägget!

Jag är trött. Vill bara sova. Har ont i kroppen och framförallt magen, där jag haft knip sen igår (fattar inte att jag levde med daglig magknip i så många år! Nu tycker jag synd om mig själv när det kommer en gång i kvartalet om ens det). Jag hatar att tvätta håret på morgonen för nu sitter jag här med blött hår och fryser ända in i själen. Jag gillar inte frukost. Jag jobbar sent idag. Jobbade inte klart det jag skulle igår för jag låg som en sill i soffan utan att orka resa mig. Detta framkallar stress denna morgon. Istället för att ta tag i mig själv och snabba mig sitter jag här och skriver. Ska åka om 10 minuter och håret är blött och pyjamasen på än. Stress!

Det positiva denna morgon är...

Det börjar bli ljust redan nu! Min dotter vaknade på glatt humör och strax kommer hon komma springandes ut till köket för att leta efter mig, le och säga heeeej och ge mig en stor kram. Då kommer allt det negativa som fyller mig denna morgon försvinna och tur är väl det. Ingen gillar väl en surpuppa!


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar