fredag 3 februari 2012

5 saker jag...

... inte tycker är så jätteroligt just nu (utan inbördes ordning)

1. Folk som fiser på allmän plats så att det luktar väldigt illa överallt och jag blir fast i ett moln av någon annans gaser. Har hänt tre gånger idag!

2. Att njutningen när någon killar en på armen förtas lite av rädslan för att de snart ska sluta killa.

3. Att jag inte köpte en pigall när jag var och handlade fastän det är fredag och allt.

4. Att det verkligen inte går att öppna de nya mjölkpaketen med skruvkork. På riktigt alltså. Det går tamehåle inte! Gör mig orolig allt som oftast det där.

5. Lukten av öl. Har aldrig aldrig gillat den. Gillar inte smaken heller men lukten är värre.

Jag gillar dock min fredag i soffan. Det gör jag allt.


/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. du tycker alltså det är ok att sitta i ett moln av gas, sålänge det är din egen?

    Intressant.

    SvaraRadera