söndag 22 januari 2012

Söndagsperfektion...

Ikväll tillbringar jag min afton med någon jag tycker mycket om. Någon jag tyckte gjorde mina onsdagar under en lång period men som jag nu endast sällan får träffa. Men det har inte varit gratis vill jag lova, att få spendera kvällen tillsammans med henne. Det har kostat mig:

1.


Äta korv med bröd och mos framför Sportnytt (vilket bara det är något som jag likställer med döden).

2.


Mutgodis till Sambo.

3.


Att sambo inte behöver vara med och vara social alls utan får sitta med datorn hela kvällen och inte titta på något annat.

Nästan 4.



Den bästa platsen i soffan! Men den uppmärksamme känner här igen min snefot och förstår att han kom på sig själv och sitt övertramp och ändrade sig innan meningen var färdig.

Nu mina daner och herrar är det kvalitetstid med Miss Heigl som gäller. Inget annat existerar när hon gör det. Ikväll existerar hon här i mitt vardagsrum...


Återkommer med betyg senare.

Over and out.

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Visst är den bra!!!!! En film jag kan se om och om igen

    SvaraRadera