söndag 8 januari 2012

Kvällens tips!

Jag ska ta och delge er en liten specialare som jag alltid gjorde när jag var yngre och sugen på glass men bara tråkig vanilj fanns hemma (nu älskar jag gammeldags vanilj men jag blev förälskad i den på riktigt först när jag blev gravid). Steg 1: smula sönder ett digistivekex i din glass (se bild 1)


Steg 2: mosa runt allt till en gegga (se bild 2)


Steg 3: ät och njut och försök att inte bli för ledsen när det är slut (se bild 3)


(Hahaha det är så mycket som är otäckt med den hör bilden att jag inte ens vet i vilken ände jag ska börja!) Om ni inte har digistivekex kan ni alltid goa till glassen med detta.. Jag lovar det är gott!


Ser ni vad det är? För övrigt funkade glassen lite och jag lägger mig på aningens bättre humör nu. Sweet! /iPhonemelie

1 kommentar:

  1. "Scary-Old-womens-mouth". Där har du ditt gladiatornamn.

    SvaraRadera