söndag 1 januari 2012

Mästerfotografen!

Med en liten med 40 graders feber blev det inte mycket liv i luckan igår för att fira in det nya året. Jens lagade superb mat och jag gjorde efterrätt och så kom fina svärmor på besök och firade in kvällen med oss.

När tolvslaget kom tänkte denna mästerfotograf föreviga detta ljusspel så håll till godo folket. Från mig till er. Fantastiska bilder som fångar det vackra i raketerna precis tycker jag....








Tack, tack! Jag vet. Awardwinning photoes! (men det var inte helt lätt faktiskt så i bilderna ligger i alla fall tappra försök, de får ni ge mig cred för)

Penni spenderade kvällen med detta...


Vad hon tittar på?


Teletubbies förstås!

Imorse fick jag sovmorgon till 10.15 och nu sover alla andra så jag ska ta mig en kopp kaffe i min ensamhet och välkomna in 2012. Känns som ett bra år det här. Jag har önskat tre saker, inga av dem handlade om mig. Men jag lägger till en önskan för mig själv också så är jag nöjd sen.

Gott nytt folket. Hoppas att detta blir året ni väntat på! Make it happen!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar