söndag 29 januari 2012

Dagens aktivitet...

Idag fick vi (läs jag) panik av att bara gå inne i huset så lillan och jag började dagen med ett besök i Kolsva hos min mor och far. God lunch fick vi i form av korvstroganoff och även Penni åt med god aptit.

Dagen fortsatte i görandets tecken och det har ruschlats på hög nivå här hemma. Ska inte tråka er med vad vi gjort men jag kan säga att Kungen nu är välkommen att tömma blåsan i min toalett, så rent är det i badrummet!

Vi avslutade dagen med en liten sväng pulkaåk till affären för att hyra film. Andra barn älskar att åka pulka. Andra barn tjuter av glädje och vill aldrig gå ur! Mitt barn då? Visst tjöt hon men inte var det av förtjusning.

Sambo fick välja film idag eftersom jag valde sist. Han funderade länge och stod och velade mellan två men till slut kom han fram till att han länge velat se denna så han tog den. Han köpte även lite chokladpudding att mysa med till filmen. Söndagslyx. Vad valde han då undrar ni kanske? Denna...



/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar