måndag 2 januari 2012

Precis enligt planen...

... mer eller mindre...

Kanske inte riktigt var enligt planen direkt att spendera hela dagen på barnakuten i Västerås. Men lillan hade nästan 41 graders feber och varken åt, drack eller kissade plus att hon inte orkade sitta själv än mindre leka. Hon satt i mitt knä eller grät eller sov halva dagen så andra halvan spenderades med att vänta på doktor på barnakuten i Västerås. Där satt hon stilla i knät eller sov andra halvan av dagen och inte förrän vi kom hem började hon likna sig själv igen. Hon åt lite yoghurt och ville sen till och med ner på golvet och gå lite. När det där busiga leendet kom fram igen bakom nappen höll jag på att börja gråta.

Nu sover hon sött och jag ska snart göra det samma. Vet ni för övrigt var rubriken till inlägget kommer ifrån? Försten som gissar rätt vinner!

Här är en mycket trött mamma med en mycket febrig lillan...





Ja vad säger man. Jag som alltid önskar att min dotter ska sitta stilla i knät och gosa... idag ville jag bara att hon skulle hoppa ner och busa. Men har på känn att hon är tillbaka till fullo imorgon.

Sov gott. I know I will!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar