söndag 8 januari 2012

Men åååååå!

Helt ärligt, skulle gärna stryka hela den här dagen från kalendern utan den minsta reservation. Det har varit en skitdag på flera sätt och nu längtar jag efter att få gå och lägga mig och börja på ny kula imorgon. Först måste bara den här skrikfesten ta slut. Don't hold your breath!

Kanske Bridget Jones kan hjälpa mig på bättre humör. Eller glass. Eller bägge två. Får nog bli bägge för säkerhetsskull!

En vis tjej jag känner sa en gång att om du äter något och ingen ser dig så räknas det som noll kalorier! Hon sa även att om du äter framför tv:n slår strålningen från tv:n ut inte bara kalorierna utan även minnet av att du någonsin ätit dem. Kan inte garantera sanningshalten men jag tycker det låter tillräckligt trovärdigt för att köra på det som sanning! /iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar