torsdag 19 januari 2012

Den finaste av presenter!

För några dagar sen kom Linda E. på besök och hade med sig en present till Penni. Jag blev rörd och stum för det var så otroligt omtänksamt. Hon har gjort en grej själv som Penni kan ha och roa sig med i bilen eller vagnen och överallt är den specialdesignad för att passa min dotter. Det är för mig helt otroligt fint gjort av henne.


Det här underbart fina kom hon med den fina underbart omtänksamma Linda...





En minibamsen om man lyfter på filten. Penni förstår detta och gosar med den på samma sätt som med hennes stora bamsen.



Andra sidan ser ut såhär. Teletubbisen kan man ta loss och dra längst snöret så kan han...


... ka biiii som Penni säger. Åka bil som hennes mamma säger.

Tack så mycket Linda, vi älskar den båda två!

/iPhonemelie

2 kommentarer:

  1. Nämen vilken fin :) Ja det var verkligen omtänksamt!!

    SvaraRadera
  2. Nu tror jag du tog i lite väl i berömmet men jag är glad att Lilla P gillar den. Puss på er båda //Linda

    SvaraRadera