onsdag 7 september 2011

Hur mår magen?

Tack söta ni för kommentarer. Adela, you know me too well!

Jag ringde min vårdcentral imorse men de hade ingen tid alls för mig så de skickade mig till akuten i Västerås ändå. Trodde jag skulle få vänta flera timmar men fick komma in direkt, alla jag mötte var supertrevliga och jag kände mig så himla väl mottagen hela tiden.

Det var inte urinvägsinfektion. Däremot berättade jag att jag hittat en bula bredvid mitt ärr på magen som var hård och när jag tryckte på den försvann den. Han klämde och kände och tror att det förutom navelbråcket finns ett till bråck vid snittet. Han skickar remiss för att kolla upp det här efter jag varit på semester. Skönt tänkte jag att de är så noggranna. Allt kändes toppen tills han sa att om något ramlar ut så trycker jag bara tillbaka det igen, precis som jag gjorde igår. Då insåg jag vad bulan var egentligen och vad jag har tryckt tillbaka... Iiiiiiiiijjjjjjjuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!

Så nu hoppas vi på inga fler bulor för jag vetehåle om jag vågar trycka något nu när jag vet vad det är!

Hur som helst har det lugnat sug nu äntligen med magen och det känns skönt! Nu ska jag plugga lite och sen blir det tidig säng för jag är helt slut verkligen.

Over and out.

/iPhonemelie

1 kommentar: