torsdag 8 september 2011

Imorgon är en annan dag!!

Nu kommer jag ta semester från bloggen ett par dagar. Åker imorgon tidigt till Kroatien med min Annika och Adela och blir borta till måndag kväll. Så jag lovar inga inlägg förrän jag kommer hem. Kommer kanske inte ha tid mellan allt solande, ätande och drinksmuttande.

Så, vad jag vill säga till de mina nu är att om något händer är inget osagt. Ni vet att jag älskar er och jag vet det samma. Det finns inget oklart mellan oss. Så ska man alltid leva tycker jag. Med allt sagt så man aldrig någonsin ställs inför det hemska faktum att något aldrig sas och nu inte heller kan sägas. Nej, ut med det bara. Mitt är ute. Ni vet.

Här och Här kan ni se bilder från min förre resa till Kroatien (Bosnien och Monte Negro). Nya bilder kommer när jag är tillbaka.

See ya!

/e

1 kommentar: