lördag 17 september 2011

Kvällens rätt!




Jag vet inte om någon bild kan göra rättvisa till det Jens lagade ikväll! Baconinlindad fläskytterfilé med ris, en sallad på egna (och svärmors) tomater samt en sås gjord för gudarna! Min mammas morfar sa alltid att man ska bada i sås för att det ska bli en bra måltid och jag kan inte annat än att hålla med honom.

Camilla min var här ikväll och vi fick kvalitetstid med varandra precis så som det ska vara. Supermysigt som alltid när vi ses! Jossan var också här. Hon var igång och tjoade och tjimmade som vanligt. Höll låda och mådde toppen på alla sätt (läs hade magsjuka och pyton hela kvällen!)!

Nu är det sovdags för den här damen. Imorgon är det plugg som gäller! Vem kommer och gör det åt mig? Försten att anmäla sig får en femma!

Vad väntar ni på?!

Va?

Anmäl er då!

En femma är ju ändå en femma, inte sant?

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar