tisdag 20 september 2011

Jag kör en Alex Schulman...

Här är min dag i plus...

Vaknade pigg och redo att möta dagen innan min väckarklocka ringde: +++++
Duschade och blev kall efteråt eftersom håret var blött: -
Fick dricka kaffe i lugn och ro vid frukostbordet: +++++
Hann på grund av för mycket lugn och ro med kaffe föna håret så fortsatte att vara kall med blött hår hela vägen till jobbet: -
Hade mycket trevliga lektioner:+++++
Blev arg:-
Blev glad igen:++++
Datakillen fixade min dator och räddade allt!!:+++++
Datakrångel, igen (fast inte med datorn utan annat)!: ---
Var supersugen på äpple:+
Köpte ett äpple: +++
Det fanns kakor i personalrummet: +++++
Fick vara lärare i ett hav av ivriga elever som arbetade med otrolig glädje: +++++
Kom till slut in på min mejl: +++
Såg allt jag missat på mejlen: -
Fick gjort 1 av 12 saker på min att göra lista: -
Hade konferens, på konferens, på konferens: både ++ och -
Missade tiden till ett samtal med föräldrar: -----
Samtalet gick bra ändå: +++
Fick se Pennis leende när jag äntligen kom hem: +++++++++
Lekte med underbart glad och go tjej: +++++
Hon bet mig i axeln ganska hårt: +
Fick bara en timma med henne innan hon skulle sova: -
Penni somnade utan större svårigheter: ++++
Fick kålpudding av Sambo till middag: +++++
Åt en bit choklad (som vanligt läser ni 13): ++++
Satte på datorn för att plugga: -
Bloggade istället: +++
Får snart gå och lägga mig: ++++

Det var min dag det. Hur många plus får er?

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar