onsdag 14 september 2011

Back in business...

Nu är jag hemma igen och resan har varit helt fantastisk verkligen! Inget var fel eller mindre bra ens utan allt var underbart, från första minuten.

Jag har njutit av solen, värmen, vattnet, maten, drycken, efterrätterna, men framför allt sällskapet. Med dem hade jag kunnat vara på en öde ö länge och fortfarande skrattat mig igenom varje dag!

Jag skulle så önska att det kan bli en årlig grej, en helg varje september. Det är den bästa presenten att ge varandra tycker jag, tid tillsammans. Igår såg jag Annika på jobbet efter att ha varit ifrån henne i 6 timmar och kände mig glad i hela kroppen av att se henne. Idag har jag saknat Adela och velat ringa bara för att skratta åt busschauffören!

Jag har däremot jobbat 24-7 sen jag kom hem och däremellan försökt få in lite kvalitetstid med både lillan och storan. Därför får ni vänta på bilder. Men de kommer så småningom...

Till dess kan jag locka med kristallklart vatten, 30 graders solsken, fisk och skaldjur samt drinkar för under 50-lappen... Hörde jag någon säga paradiset?

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar