måndag 19 september 2011

Dålig bloggare...

Jag vill blogga men hittar helt enkelt inte tiden för det. Jag tror ni som läser förstår. Idag har jag jobbat, kommit hem, jobbat, pluggat. Men inget av det är viktigt egentligen längre. Så om det inte känns bättre snart måste jag komma på en annan lösning. För inget är viktigt nog att förstöra eller komma mellan min tid med min lilla. Inget.

Dagens höjdpunkt var pusskalaset och det hysteriska skrattet som medföljde. Jag blir så varm i hela kroppen när hon skrattar. Inget kan nå mig när hon skrattar.






Underbara älskade Penni. Det viktigaste av allt.

Nu sussar hon sött och jag sitter med pluggboken i knät samtidigt som jag har ett öga på rush hour, kan inte låta bli. Chris Tucker är ju jätterolig verkligen!



God natt från Penni Pop! Och snart från mig också.

/e

1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att du löser det på nåt vis så att du får mer tid med Penni, som du skriver så är hon det viktigaste. Hon är ju ditt allt.

    Lider med dig, du är duktig som kämpar på så.

    Kram från mig
    /Sofia

    SvaraRadera