lördag 23 november 2013

En paus för mig!

Hela veckan har jag velat ha en paus. Jag har känt mig trött, som en hamster i ett springhjul utan stopp. Igår kväll hade jag tänkt mig en kväll för mig med den pausen jag fantiserade om och även idag var den tänkt i huvudet. Tröttheten knockade mig dock och jag orkade inte igår. Och idag ville jag bara vara hemma.

Istället för en stund för mig, med mig, fick jag en hel lugn kväll och dag med nästan alla de jag älskar mest. Barnen har idag varit glada, harmoniska och jättemysiga att vara med och precis hela dagen har gett mig den paus i sinnet jag så eftersökte.


Jag känner mig så glad ända in i själen av den här dagen. Nu är barnen i säng (inte ens det var några problem alls idag) och Jens och jag har hyrt film och köpt chips och choklad!

Bra dag! Mycket bra!


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar