söndag 10 november 2013

Alla dagar är han...

... världens bästa pappa till mig. Men idag hyllar jag honom lite extra, för att han är så fin. Min pappa.

Min pappa är så genomsnäll att jag aldrig mött dess like. Han gör alltid allt han kan för att hjälpa och inget är någonsin ett problem för honom då man behöver något speciellt. Han är mycket duktig och allmänbildad och kan berätta om historiska händelse på ett sätt så till och med jag blir förtrollat intresserad.

Min pappa är en lärare i särklass. En jag ser upp till som gör det som förväntas av honom och sedan hästlängder därtill. Han är så hängiven sina elever och gör precis allt för att de ska klara sig igenom grundskolan. Till och med skjuter upp sin pension!

Min pappa är orädd och står alltid upp för de svaga, kanske det jag beundrar mest hos honom. Han ger av sig själv 100% till mig och mina tjejer och de älskar honom gränslöst. Jag också.




/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar