tisdag 26 november 2013

Äntligen tog jag mig i kragen!

Jag går i dessa mjukisar större delen av tiden i mitt hem. Det slog mig häromdagen att jag inte köpt ett par nya (förutom under graviditet men de räknas inte) (hallå, alla vet att ett par nya mjukisbyxor inför en förlossning är totalt nödvändigt för att ens klara av det man står inför!!) på flera år! Flera år! Flera år! Flera år!

Eftersom mina älskade sönderanvända mjukisar här inte ens var hela mellan hålen fick jag nu ändan ur och köpte mig ett par nya! Kostade lika mycket som två paket välling, en rätt på Kirin, en drink på krogen, ett paket blöjor eller lite mer än ett mål på Max. Alla de andra sakerna har jag köpt ett antal gånger under tiden jag gått och slasat i mina slitna trasmjukisar.

Från och med nu ska jag icke längre gå i "dags att ta farväl och äntligen få låta dem gå hädan till sista vilan-byxor". Nu har jag det på print så ser ni mig i ett par sådana kan ni väl hojta till lite. Tack på förhand!



/hon med nya, snygga mjukisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar