lördag 30 mars 2013

Tack till er som är med mig!

Vet ni vad ni som fortfarande finner något nöje i att läsa den här bloggen, med alla dess toppar och dalar, jag tycker att det är roligt att ni tittar in och följer med mig än.

Jag började skriva för att jag gillar att skriva, det var ett enkelt sätt att få utlopp för den ådran. Nu har bloggen funnits ett tag och har sina stadiga klick varje dag av er som är nyfikna på hur det går. Det gör mig glad. Ibland är det roligt att läsa det jag skriver, ibland ledsamt och ibland helt ointressant. Dock är det alltid några av er som följer med, dag efter dag, inlägg efter inlägg. I nöd och lust. Det är häftigt.

Jag får mycket råd av er som läser, ibland som kommentarer, ibland som sms och det uppskattar jag verkligen! Vi har så mycket vi kan lära av varandra och detta är mitt sätt att få lära av er.

Bloggen är främst för mig och mina tjejer antar jag men det är en härlig känsla om någon mer får glädje av den också. Får glädje av mina ord.

Jag tackar er för att ni är med mig. Från djupet av mitt hjärta.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar