torsdag 21 mars 2013

Supertrötta mamman.

Jag är alltid otroligt tacksam över att jag fått ynnesten av två tjejer som jag får kalla mina. Jag älskar dagarna med dem och älskar att jag har möjligheten att få vara hemma och spendera tiden med dem.

Med det sagt...

Jag har insett att jag i nuläget inte har någon minut ens under en dag som inte går ut på barnens behov. Eftersom jag nu varje kväll är helt totalt slut stupar jag i säng med Lotta vid den här tiden och under natten tillbringar vi, som jag tidigare nämnt, lite väl mycket tid tillsammans då med. Jag springer från den ena till den andra och får oftast inte ens en kaffekopp i lugn och ro under dagen. Då ska tilläggas att jag dessutom har enorm hjälp av min mamma som nästan varje dag leker med oss och avlöser mig. Jag har inga ord stora nog för hur skönt det är.

Det är fantastiskt det här med barn, men också helt utmattande. Så därför checkar jag helt sonika ut för idag. Måste orka orka imorgon också.

Lägger mig med dessa bilder i huvudet och leendet får bli det sista som lämnar mig innan jag somnar...





/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar