torsdag 7 mars 2013

Klagan! För nu är det faktiskt...

... inte ens roligt längre! Inte ens tre hela timmar har jag fått sova inatt. Sov mellan tolv och två. Mellan två och halv fem sov jag överhuvudtaget inget och nu har jag varit vaken sen kvart över fem ungefär. Det här går inte längre, det gååååår inte. Jag funkar inte snart!

Måste börja med mat nu för Lotta och se om det gör skillnad. Måste ju vända snart tycker man. Borde ju bli mer och mer sova ju äldre hon blir men här är det tvärt om verkligen.

Tog denna bild nyss och när Penni fick se den sa hon "däj äj Mimmi å Mommemomme!" Det är alltså min 75 åriga mormor hon ser på den här bilden...



Om ni tycker att det drar lite kallt kan ni komma och vira in er i påsarna under mina ögon så kan de värma er. Eller om ni behöver bärhjälp är det bara att stuva in grejer i påsarna så bär jag dem åt er. Eller om ni behöver sminktips är det mörka sotiga looken helt rätt nu i vår. Under ögonen alltså.
Min poäng här är alltså: kolla vilka enorma mörka påsar jag har under ögonen!! Ser inte klok ut!

Nu doppar jag mig i ett badkar kaffe och försöker bli människa. Ett helt dop att förbereda för idag så det är bara att kamma te sig så att säga. Kanske kan hälla lite kaffe i påsarna under ögonen så jag har senare...

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Fy va jobbigt!! :( Sover hon i egen spjälsäng? Sover hon nått på dagarna då? Du måste försöka ta igen den där sömnen på nå sätt. Som du säger, det funkar ju inte. Stor kram

    SvaraRadera