lördag 24 november 2012

Till min älskade Lotta...

Du är ett av de två finaste saker jag någonsin sett. Du är perfektion definierad och varje liten del av dig fullkomligt avgudar jag. Du är söt som socker och när du ler smälter hela jag av hur gullig du är!

Dock finns det gånger jag lyckats fånga dig på bild då du ser... ska vi säga lite rolig ut. Eftersom detta är bland det roligaste din mamma vet måste man ju dela med sig ifall det finns någon mer med samma barnsliga humor. När folk ramlar och roliga grimaser är det roligaste som finns!

Du kommer förmodligen hata mig när du blir äldre för den här delen i min personlighet så det är bäst jag passar på nu!






Eventuellt kanske jag förtjäna en sån här...



... men det dröjer ett tag till innan du förstår det så jag passar som sagt på! Barnslig humor är ändå humor!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar