tisdag 13 november 2012

Något ni inte visste!

Jag kan hela rappen till Ghetto Superstar! Gav mig den på att lära mig den när den var poppis och satt på mitt rum och lyssnade, pausade, skrev ner och lärde mig den! (detta var som ni kanske vet innan google och textsök så ni förstår ju jobbet bakom det hela va?)

Varför? För att någon gång överraska någon med att bara börja rappa och sen köra hela låten.

Har jag någon gång gjort det? Nej.

Var det värt tiden jag la ner på det? Kan inte avgöra det än riktigt. Fortfarande finns ju tid att överraska och imponera! Kanske någon som bara av detta inlägg tycker att jag är lite cool och då var det ju klart värt!

/iPhonemelie

2 kommentarer:

  1. Kan som i kan eller kan som i "min tolkning av vad de säger"? Historiskt sett vet vi ju att det har varit lite.... sisådär med att höra vad de faktiskt sjunger :)

    "We're going to Ibiza" kan för övrigt bli "We're going to EAT PIZZA, back to the islands..."

    SvaraRadera
  2. (ok Barro, jag googlade texten nu och jämförde med min version och bara för dig kan jag väl erkänna att det skiljde sig... en del... Men jag kan ju inte rå för att han sjunger fel hela tiden!)

    SvaraRadera