tisdag 20 november 2012

Tänk om jag var en sån där...

... som inte hade någon som helst karaktär vad gäller kaloriintag (ärligt, stavningen?!) per dag. Ja men lek med tanken med mig för en stund... då skulle jag till exempel kanske på en söndag eftermiddag äta på Max. Inte heller ta en "nyttig" variant med sallad och sånt utan ta strips, dip, fanta och hela kittet! Så långt ganska normalt antar jag.

Men vore jag en sån där karaktärslös person skulle jag kanske på söndagen också på kalas ta två omgångar av alla fikabröd och tårtor, på måndagen sen sätta i mig muffins och kakor för att toppa det med Max igen på tisdagen. Inte heller då en "nyttigare" variant. Till sist skulle jag då äta x antal (dvs 7 minst) geisha för att liksom få en annan smak i munnen...

Det skulle jag kunna gjort om jag vore en sån där som är sån. En sån som älskar allt onyttigt och framför allt bakverk och tårtor så mycket att det gör ont att tänka på det!

Så nu är det ju bra då att jag inte är en sån. Alls.



Jag erkänner inget!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar