fredag 2 november 2012

De mina.

Har spenderat kvällen tillsammans med de mina. Barnen alla har klätt ut sig och gått på en liten bus eller godis runda med efterföljande pizza/kebab-kvällsmat. Jag njöt av varje minut, även de mest kaotiska!

Jag funderade över det där precis, vad det är som gör att jag trivs så tillsammans med dem. Kom fram till att jag helt och hållet är jag, hela tiden i alla situationer och inte behöver skämmas eller ändra mig för att passa in. De vet. De har varit med så länge att de kan allt som är jag. Allt det bra och allt det dåliga och de vill vara med ändå. Därför trivs jag så med dem. De är ok med även den värsta versionen av mig. Och jag med dem. Det är så fint tycker jag. Jag älskar dem innerligt alla mina fina vänner.
Alla de mina.

/iPhonemelie

1 kommentar: