fredag 30 november 2012

Min älskade fina mamma!




Det finns få människor med det varma, snälla, kärleksfulla hjärta du har. Din öppna famn mot alla omkring dig och din förmåga att hitta det fina hos alla istället för att döma är egenskaper jag älskar hos dig.

Du väljer att se livet ur positiva glasögon och försöker hitta vägar ur det som ibland är svårt. Du sätter dig inte hjälplös i gropen utan börjar genast bygga dig en stege att ta dig upp med.

Du älskar på ett sätt som värmer hela mig. Hela du är så full av kärlek och att se dig med mina tjejer är enormt känslosamt för mig.

Jag är så stolt över den personen du är och hur långt du kommit! Jag är så stolt över att vara din dotter och om mina barn känner hälften för mig av det jag känner för dig är jag nöjd.

Du är min bästa vän och roligaste lekkamrat mamma min!

Grattis på 55-årsdagen!

Jao jo. Pu puu. Baj baj.


/iPhonemelie

3 kommentarer:

  1. Underbar hyllning till din mamma.

    Hon är nog precis lika stolt att ha dig till dotter.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint skrivet! Jag blir ju alldeles rörd. Puss! //Barro

    SvaraRadera
  3. Vilka vattniga ögon jag fick...

    SvaraRadera