onsdag 30 maj 2012

Något är fel...

... med den här bilden...


Var är blomman som jag fick av mor på min 30-årsdag? Den som stod så fint på framsidan på det lilla cafébordet och ramade in hela intrycket. Den med den fina krukan i sten och de vita fina blommorna?

Någon sin glömde bort mamma sin i söndags och tyckte att den passade kanske? Eller är det en blomtjyvliga i farten?

Hur som helst så är det tomt nu tjyvar, hör ni det. Låt bli cyklar och blommor. Eller ja, allt som inte är ert får ni helt enkelt inte ta!

Undrar om jag kanske ska ta en sväng på stan Soffan, kanske hittar jag någon gå omkring med min blomma om jag har tur!

/iPhonemelie

2 kommentarer:

  1. Fan då, jäkla tjyvar!!!
    Jag tror faktiskt inte du hittar den på stan, tyvärr!!
    Men fasiken va arg man blir, det är ju våra grejer!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det är jätteirriterande! Nu har jag ställt en ny blomma där, får se om de låter bli den eller om den också ryker. :/ Tur i alla fall att du fick tillbaka din cykel! Känns lite jobbigare at bli av med den än en blomma. :)/e

    SvaraRadera