onsdag 23 maj 2012

Kalas hele dagen lång!

Idag har det kalasats här i det lilla huset längst den stora vägen. Hela dagen har det kalasats för... just det, mig! Jag älskar att fylla år och jag älskar kalas så det har verkligen varit en toppendag!

Jag har njutit av solen, alla besök och gratulationer och av att se min dotter leka sig trött med alla barnen som kom.

Jag tog nästan inga bilder alls, det hanns liksom inte med. Men det var varmt och vänligt hela dagen så så skulle bilderna sett ut.

Mycketblommor fick jag och jag älskar verkligen blommor. Denna kom med kusin Elin och hennes underbara Milly...


Tack alla fina, snälla och rara som uppvaktat mig idag. Jag uppskattar det så mycket! Och tack min älskade mamma för all hjälp idag, du är helt otrolig från början till slut! Inget hade gått utan dig! Tack!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar