lördag 5 maj 2012

Jag önskar jag kunde förklara...

... med ord som skulle kunna göra henne rättvisa hur underbar hon är. Hur vacker, intelligent, rolig, givmild, omtänksam, modig och stark hon är. När hon ler blir jag varm i hela kroppen och när hon skrattar så tårarna sprutar bubblar skrattet och lyckan i hela mig. I 14 år har hon varit en del av mig och den är lika nödvändig nu som den var då. Hon är mig lika viktig nu om inte ännu viktigare.

Jag vill aldrig veta hur livet skulle se ut utan henne. Jag vill ha henne lika nära och viktig alltid. Det bästa är att det får jag!

På måndag fyller denna fantastiska varelse 22 (isch) år igen. För att ni ska förstå storheten med henne måste jag få berätta att hon bjudit hem hela tjejligan till sig själv på födelsedagsmiddag igår och då hon bor en bit bort samlas vi sällan alla där så det är något av tradition just denna helg. Jag vet att hon tycker att det är roligt när vi kommer och det gör vi med.

Nu föll det sig så denna gång att jag inte kunde komma för jag hade Penni själv under kvällen då sambo var i Stockholm. När jag då berättar det för henne säger hon bara utan att tveka en sekund; då kan vi vara hemma hos dig. Tråkigt om du sitter där själv och alla vi andra är hos mig.

Så så blev det. Hon flyttade sin fest för att jag skulle kunna delta, kom hem till mig, lagade all mat och städade sen allt. (här måste ju flikas in vad vi åt, det skulle hon själv velat... )


Maten var suverän och sällskapet fantastiskt roligt. Jag var så glad att jag fick vara med och jag uppskattar henne oerhört mycket för att hon alltid är sån mot mig!

Hon är enkel och har en humor jag älskar! Hon är (för att citera en annan av våra andra vänner) "Breathtaking vacker" och igår riktigt strålade hon!



Grattis i förskott finaste, finaste Annika! Du är fantastisk!

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ herre gud va gott det där såg ut!!
    Jag håller med till fullo, fantastiska Annika!

    SvaraRadera