måndag 7 maj 2012

Mitt dilemma denna afton...

... är som följer:

Jag är så sjukt uttråkad att det kryper i hela kroppen! Jag har så tråkigt denna kväll att jag inte vet var jag ska ta vägen, så illa är det.

Det i sig är ett lyxproblem egentligen. Mitt dilemma är att jag är alldeles för utpumpad, trött och smärtad i fötterna för att göra något åt tristessen. Jag orkar inte ens gå till köket och hämta glass, än mindre gå och hyra en chickflick jag ändå inte orkar titta på. Jag orkar inte jobba för hjärnan har noll energi och det har ej heller min dator just nu. Jag orkar inte pyssla för jag orkar varken plocka fram eller bort några grejer. Jag orkar inget annat än att ligga stilla precis där jag ligger... Därav mitt dilemma, eller hur.

Lider i tristessens otäcka grepp men har ingen, och då menar jag ingen ork att ändra på det. Så här ligger jag. Och har tråkigt.

Rätt åt mig. Fast lite synd också. Tycker åtminstone jag själv.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar