fredag 25 maj 2012

Kvällen före...

Nu känner jag mig klar. För idag alltså. Imorgon smäller det BIG TIME!! Jag känner mig ovanligt lugn och det skrämmer mig...

Jag älskar den här pirriga, nervösa känslan sådär fem minuter innan lagen kommer och sen när man ser dessa underbara människor så glada och engagerade blir jag alltid så rörd. Sådär på riktigt rörd och stolt över att dessa är mina vänner. Imorgon kommer att vara inget undantag.

Sen finns det något som såklart dämpar i år, man är inte mer än människa och tråkfis, men visst känns nästa år redan som något att längta till då jag inte är gravid, tjock, fothalv och helt utan möjlighet att skåla med riktigt bubblande bubbel! Men nästa år... då jäklar! Då kommer det skjuta bubblor ur öronen på både mig och Annika!

Förresten, är det någon som minns vad OMAR var för något? En ledtråd är att det var något under oktoberfesttemat... Jag skrattade åt det senast idag!

Nehe, sova lite då kanske. Stor dag imorgon som sagt. Vilka vinner i år tror ni?

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar