fredag 31 januari 2014

Jag gjorde det!

Jag har precis klarat av en läggning med efterföljande natt ensam med tjejerna. Det gick... ok helt enkelt. Läggningen gick sådär antar jag. Tog lång tid och minsting här hemma var inte alls överens med resten av oss om det här med sömnen. Efter 1h och 10 minuter, massa skrik och protester sov hon i alla fall och jag kunde gå och lägga stora. Efter ytterligare 40 minuter sov hon också så nästan två timmar efter läggningsstart sov de sött i sina sängar i alla fall. Natten har sedan varit helt ok så det är skönt även om jag och minsting varit vakna sedan 05.26 här. Snark. Dock skön känsla att jag fixade det och nästa gång borde ju kunna gå bättre till och med så det känns bra.

Nu har vi legat i sängen och gosat länge nog tycker Lottis så vi ska gå upp nu och starta dagen. Dock utan klapp och klang, Lotta kommer helt enkelt att vara alldeles för trött med tanke på den tidiga timman hon vaknade. Får hitta på något annat på eftermiddagen istället.

God morgon världen, nu kör vi!

/iPhonemelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar