torsdag 30 januari 2014

Titta hon snackar!

Lotta har börjat försöka kommunicera mer och mer och denna vecka har det verkligen exploderat i att härma ord och försöka prata! Det är så häftigt och stort att jag blir alldeles tagen av det.

I veckan var vi på bibblan och när jag och Penni var i full färd med att rita lite kom Lotta och gav mig detta...





Hon sa: Toto, kackak (och så knackade hon på bordet).
Det var jättehäftigt tyckte jag för jag visste inte för det första att hon kände igen en tomte på en bild utan att jag sagt något om det, och för det andra för att jag inte trodde hon mindes att tomten knackade på dörren (något vi höll på med innan jul, knacka och fråga om det finns några snälla barn ni vet).

Hon börjar bli stor nu min minsting. Inte klokt vad fort det gått! Jag har lite svårt att förstå det faktiskt. Var är bebisen då? Var tog min Lottabebis vägen?

iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar