måndag 13 januari 2014

Det här var ju faktiskt inte upp till mig!

Hej Emelie.

Det här är den andra delen av dig som är du. Vi pratades vid nyss om det här med studier... om du kanske minns? Ja du hade lite synpunkter på det och så... kan vara så att jag lovade en massa eller något åt det hållet, jag minns inte helt exakt.

Hur som helst, jag vill börja med att säga att jag tycker att du är fantastisk, det tycker jag verkligen! Som pluggat med småbarn och jobb och allt det där. Vid fler tillfällen än ett. Jag vet att det varit lite kämpigt ibland att alltid ha något hängande över sig på kvällarna. Det förstår jag, det har jag också tyckt ibland. Jag vet också att du sett fram emot att vara klar och inte plugga mer. Mycket. MYCKET! Det förstår jag också. Du kan vara stolt över dig själv tycker jag att du fixat det. Jag gillar dig. Du är också väldigt snäll, givmild, rolig och framför allt förlåtande. Det är det jag gillar bäst hos dig, att det inte finns något du inte kan förlåta! Ingenting verkligen. Det är fint! Beundransvärt. Verkligen.

Med det sagt, och kom nu ihåg det i ca 1 min och 45 sekunder till här, ville jag bara berätta att...

... det verkar som att jag kanske tackat ja till att fortsätta plugga terminen ut. Men bli inte arg för jag dealade till mig rätt så bra förutsättningar åt oss så det blir två gånger i Gävle bara istället för 4! Bra va? Man kan ju säga att vi nästan tjänar två helger på det då ju! Tänk vad vi kan göra med den extra tiden! Om du tänker på det är det egentligen inte så tokigt, du får ju en full B-kurs efter terminen är slut. Det är ju faktiskt inte så tokigt för dina eventuella framtidsdrömmar heller. En ynka termin till, det orkar vi!

Jag hoppas du mår bra annars och att vi håller sams även i fortsättningen trots denna lilla meningsskiljaktighet.

Med vänlig hälsning /den andra delen av dig som är du

PS: just ja... eh, liten detalj till... vi ska skriva en B-uppsats denna termin. No biggie.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar