tisdag 7 januari 2014

En sån där ni hatar...

Jag må ligga i riskzonen för allmänna suckar och himmel med ögonen här men jag är på toppenhumör idag för jag får börja jobba igen efter jullovet! Missförstå mig rätt, det har varit skönt att ha ledig tid tillsammans, men jag tycker att mitt jobb är så roligt att jag ser fram emot att köra igång en ny termin igen.

Det är väl förresten så man borde känna väl? Jag tycker aldrig att det är jobbigt att åka till jobbet, har aldrig söndagsångest eller känner att jag hellre bara vill vara ledig. Jag trivs med mitt jobb och oftast åker jag dit med ett leende på morgonen.

Så om du himlade med ögonen och suckade här i början kanske du inte har hittat rätt jobb för just dig? Tänk på att livet är kort. Det går fort förbi. Lika bra att spenderade det görandes något man faktiskt trivs med och tycker om. Men det är ju bara vad jag tycker.

Nu startar vi dagen! Hepp, hepp!


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar