lördag 12 oktober 2013

Snart äre klart!

Redan oktober. Andra träffen för bildkursen i Gävle är gjord, bara tre kvar. I januari är jag klar, färdig och behörig 4-9 lärare i bild och engelska. Heja mig!

Kursen känns både rolig och inte speciellt rolig på samma gång. Den är både intressant och ointressant och jag känner mig både nöjd och besviken samtidigt. Konstigt kanske men det pendlar hela tiden i hur det känns. Det känns i alla fall skönt att efter denna termin inte behöva läsa mer om jag inte vill. Dock känner jag mig själv... och jag gillar ju det här med att läsa samtidigt. Så något säger mig att jag inte är klar än trots allt...

Jag längtar efter tjejerna nu. Ett dygn ifrån och jag saknar dem så det kryper i huden. Roligt ändå, att få sakna menar jag. Imorgon är det kalas för hela slanten och hela familjen ska sitta ihop hela dagen tänker jag mig. Härligt!

Jaja, jag har tråkigt på ett tåg... ångrar att jag inte tog med hörlurar... dock bara en timma kvar nu. Nu kom någon med en enkät för mig att fylla i och aldrig har jag väl blivit gladare av en sån förfrågan.

Måste lägga på nu. Är viktig. Ska fylla i en enkät. Har inte tid med er just nu. Ju.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar