fredag 11 oktober 2013

Skit stavas med sj!

Två gånger har jag åkt tåg denna termin. Tidigt på morgonen har jag stressat iväg för att hinna ta det tidigare tåget till Gävle som kommer fram två timmar innan jag börjar. Varför? SJ.

Två gånger har tåget varit försenat denna termin. Tidigt på morgonen har jag stressat iväg för att sen sitta på perrongen en timma (minst) och vänta. Första gången kom jag fram i tid ändå, bara tack vare min skepsis mot SJ. Denna gång blir åtminstone inge bättre kan vi konstatera.

Så tack SJ för att ni gör mina tågresor så fantastiskt bekväma. När magsåret läkt ska jag komma ihåg att tacka er i ett mejl.

Ps: vad fasen är ett signalfel egentligen?! Bara hittepå!

Suck.


/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Varför fuckar du åt VLs busskur? Ba undrar... Glöm inte att begära återbetalningen för båda resorna.

    SvaraRadera