onsdag 24 april 2013

Precis som jag!

Jag var tvungen att testa jag med och jag är positivt överraskad över hur exakt den visar...



Det här känns så precis på pricken! Fantastiskt! Jag ser verkligen precis ut som denna dam trots att jag är osminkad, en aning mer sliten i ansiktet och faktiskt inte ett enda drag påminner om varandras ens lite.

Kul att heta Gayheart för övrigt? Haha...

Här har jag inte ens ord för hur exakt väl den har prickat...



Den till höger är alltså jag och den andra Liza. (Det skämtet blir ALDRIG tråkigt! Aldrig säger jag!)

Denna är dock allra mest klockren! Sjukt lika säger jag. Sjukt!





Sen provade vi med Jens och det var lika läskigt likt där med. Innan vi fick se sa Jens att han visste att han skulle bli lik Brad Pitt. Det blev... inte riktigt så va...





Men den här appen är inget annat än sanningen och det enda vi ska tro på till 1000%! Så då vet ni.

/iphonemelie

1 kommentar:

  1. hahaha, jag skrattar så jag gråter!! Fy va roligt :)

    SvaraRadera