fredag 5 april 2013

Det är mycket nu...

Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med den här helgen. Det är så mycket att tiden bara inte räcker till och jag blir helt matt av att bara tänka på det.

Loppis i Eskilstuna och Kolsva på lördag, storloppis i Västerås ABB arena på söndag (med över 300 bord!) och någonstans läste jag nåt om loppis i Nora. En loppisgalning som mig blir ju lätt lite euforisk över en helg med detta utbud!

Problemet blir bara att få fötter, familj och försörjningen att räcka till... Håller nu på att i huvudet lägga fram övertalningspratet för Sambo om varför det är av högsta vikt att jag besöker så många av dessa loppisar som möjligt! Ordet kap förekommer fler än en gång i mitt tal kan jag säga (som jag lärt av en mycket smart tjej!).

Får se hur mycket jag kan deala till mig i helgen, i flera bemärkelser! Håll tummarna.



/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar