tisdag 9 april 2013

En eftermiddag på bibblan.

Idag gick vi en sväng till biblioteket jag och tjejerna. Lotta fick en bok i gåva och Penni också eftersom jag aldrig hämtade ut den åt henne då hon var bebis. Passade egentligen bättre såhär då Penni just nu verkligen gillar böcker.

Vi läste böcker, pusslade och lekte i dockskåpet de hade där. Det var hur mysigt som helst och världens kanske bästa utflyktsmål en oplanerad tisdag (eventuellt är det en mindre överdrift, det kan finnas bättre platser någonstans i världen men för dramatiken i textens skull låter vi det vara, ok?).

Det slog mig plötsligt hur stora mina tjejer är nu där jag satt och iakttog dem när de kröp omkring!








Den ene sätter på sig skorna själv och den andre försöker resa sig mot bordet nu. Det var den bebistiden.

En bra dag till ändå. Avslutar med lite pepp och Mot alla odds!

Över och ut.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar