torsdag 3 november 2011

Jag lider inte av ledighet...

Höstlov med ons-sön ledigt! Jag och Penni har åter fått prova på hur det kändes att vara hemma tillsammans om dagarna, bara hon och jag. Märker nu vad jag saknar det. Och henne. Även när hon inte sover som hon ska.

Igår var vi på mammaträff med alla mammor och barn från bvc gruppen. Det var så roligt att se alla och så stora alla barnen hade blivit! De lekte och skrattade, bråkade och grät, precis så som det ska vara. Vi försökte få till en bild på alla barnen men det var... ja inte så lätt helt enkelt...








Det här var en av de roligaste leksakerna...


Idag började vi dagen med frukost hos min ängel. Väldigt mysigt, precis som hon.









Fina Amelia hade varit med om något stort! Det visade hon här genom att ta kort på det alldeles själv!


Hon tog även dessa...









Min fina ängel!

Det bästa med dessa dagar förutom sällskapet har varit det här



Penni plus mamma är lika med sant!

Nu sitter jag på tåget på väg till Stockholm för att möta min Adela. Stora saker är på gång. Stora saker som innefattar lillebror min. Återkommer med info lite senare.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar