fredag 28 februari 2014

Det är ju såhär det ska vara!

Nu är Lotta ett och ett halvt år, Penni är tre och ett halvt. Jag jobbar halvt och är föräldraledig andra halvan. Lotta har börjat sova mycket bättre nu och då även jag såklart (ren och skär lycka!!!). Tjejerna har börjat leka bättre med varandra små stunder här och där mellan bråken vilket ger mig stund att ta hand om hemmet mellan varven. Just nu är det vansinnigt härligt att ha det såhär!

De är så roliga att vara med nu mina tjejer och jag älskar att jag valde det såhär, att jag gav mig tid med dem länge. Det känns så skönt och nu är det ju tio gånger roligare att vara hemma med dem när man kan göra mera saker. Med en nyfödd och ett syskon handlar det ju mest om att klara av dagarna med allt som ska till, men nu, nu umgås vi och har roligt ihop och med andra. Det är härligt tycker jag! Jag önskar jag kunde ha det såhär länge, länge till!






- iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar