onsdag 5 mars 2014

Mina dyrbarheter...

Idag kom mamma min med mitt gamla smyckesskrin i vilket jag, ålder 9-10 kanske, samlade det allra finaste och dyrbaraste jag ägde. Helt orörd var den sen dess och vissa av sakerna fick hjärtat att slå ett extra slag för jag minns hur fina jag tyckte att de var...



Hårbandet hade jag på min mor och fars bröllop, kottetrollet har jag gjort själv, klockan minns jag att jag älskade och alla simmärkena var jag riktigt stolt över. Ett stort guldmynt som det står Västmanland på och en pin från Hard Rock café finns naturligtvis medräknat som det finaste och viktigaste du äger som 10-åring!

Broschen i form av en flugsvamp har jag gjort själv och ja, jag tar upp beställningar på den as we speak! Lets all go flugsvamp, det är det nya svarta har jag hört!


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar